Meetnlearn är en webbplats som drivs av meetnlearn sro, som är lokaliserad i Rybníková 14, 917 01 Trnava, registrerad i distriktsdomstolens handelsregister, Sektion: Sro, infog nr: 28436 / T, bolags id: 46 430 865 , Moms nr: 2023392096, momsnummer: SK2023392096. Meetnlearn s.r.o. betalar moms (genom "meetnlearn" eller "operatören").
Meetnlearn är en hemsida som förmedlar handledning mellan lärare och studenter ("meetnlearn" eller "webbsida").
Operatören utfärdar dessa användarvillkor ("villkoren") som reglerar användarnas rättigheter och skyldigheter vid användningen av de tjänster som tillhandahålls via meetnlearn och de rättsliga förhållandena mellan operatören, studenten och handledaren som träder i kraft med överenskommelsen.
Bestämmelserna och användningen av Tjänsterna på Meetnlearn regleras i synnerhet av dessa Användarvillkor. Villkoren är bindande för alla Användare och gäller vid eventuella avtalsförhållanden mellan Student, Handledare och Operatör. Alla avtalsförhållanden ingås i enlighet med Slovakiens rättsordning. I händelse av att konsumenten är den part i kontraktet som reglerar de relationer som regleras av dessa villkor av lagen nr. 40/1964, Civil Kod, med ändringar, lag nr. 250/2007 om konsumentskydd, lag nr 102/2014 om konsumentskydd vid försäljning av varor eller tillhandahållande av tjänster på grundval av ett distansavtal eller ett avtal som ingåtts utanför försäljningen och vid ändring av vissa lagar, 22/2004 om e-handel, inefattar alla dessa. I händelse av att konsulten är en entreprenör, regleras relationer som reglerar dessa villkor av lagen nr. 513/1991, Commersiell Kod, och ändringar.
I enlighet med dessa villkor som definieras härom som följer:
Student är en fysisk person oavsett ålder som är intresserad av handledning och söker en handledare via meetnlearn portalen.
En handledare är en naturlig person, oavsett ålder, som är intresserad av handledning av andra personer i ett visst ämne och erbjuder handledningstjänster för en förutbestämd ersättning. En konsument är en fysisk person som använder tjänster av en portal för personligt bruk eller för medlemmar i hans hushåll och som inte, när denne upphör att uppfylla ett konsumentavtal, gör affärer inom ramen för sitt företag eller annan affärsverksamhet. Användare som inte är konsumenter är en naturlig person som, när denne använder tjänsterna på meetnlearn-portalen, verkar inom ramen för sin affärsverksamhet. Tjänsterna är tjänster som tillhandahålls av operatören via meetnlearn portalen. Ett kontrakt om förmedling av handledning är ett avtal som ingåtts mellan Operatören och Studenten, det är Obligatorens skyldighet att hitta en lämplig handledare för studenten och att se till att Studentens slutförande av ett handledningssamtal med denna handledare sker, i de Avtal som ingåtts mellan Operatören och Studenten är det Obligatorens skyldighet att hitta en handledare som är intresserad av att handleda och få läraren att ingå i ett handledningssamtal med en sådan student. Medlingsavtalet är återbetalningsbart och Leverantören kommer endast att ha rätt till en provision (ersättning) om ett handledningskontrakt har ingåtts mellan Student och Handledare och då ska den överenskomna studieavgiften betalas
II. Villkor för handledare
II.1 Att skapa en profil och registrera handledare
Att skapa en profil och registrera en handledare är en förutsättning för användningen av Portal Tjänsten meetnlearn
Profilskapande och registrering är gratis.
Handledaren får endast vara aktiv på portalen under en identitet (namn, efternamn) och användaren får endast använda ett konto.
Genom att fylla i registreringsuppgifterna eller genom att välja Facebook / Google-anmälningsalternativet och genom att ge uttryckligt samtycke (genom att markera rutan "Jag accepterar de allmänna användarvillkoren" och "Jag tillåter behandling av personuppgifter för syftet med att genomföra rättigheter och skyldigheter på meetnlearn "och" Jag intygar att jag är en person över 16 år "och genom att klicka på" Registrera "-knappen, ger handledaren ovillkorligt samtycke till dessa villkor. Om handledaren inte samtycker till föregående mening, är denne inte berättigad till att använda webbplatsen och han får inte registrera sig (skapa en profil). Efter anmälan skickar vi ett aktiveringsmeddelande till handledaren, som handledaren måste bekräfta, och i och med det så blir Registreringen framgångsrik
För att skapa en profil och registrera den, krävs följande:
Obligatoriska uppgifter:
namn och efternamn,
Fakturaadress,
E-postadress,
Ansiktsfoto,
En kort, självförklarande text, inklusive information om utbildning, erfarenhet,
vittnesmål och intyg,
Fastställande av de ämnen där handledaren erbjuder handledning,
platsen, om läraren ger handledning personligen och / eller information, om han erbjuder handledning online,
Ytterligare frivilliga uppgifter:
titel
om handledaren är villig att pendla för att träffa studenten, vad är handledarens föredragna undervisningstid, pris, plats för handledning,
möjlighet att länka till ett Facebook, Xing eller Gmail-konto.
Handledaren noterar profilskapandet och registreringen på meetnlearn portalen som är villkorad av att profilbilden tillhandahålls. Det måste vara ett ansiktsfoto som visar upp personens identitet. Handledaren förbinder sig att endast använda de fotografier som han eller hon har upphovsrätt eller, medgivande för. En handledare får inte lägga till bilder på servern som strider mot god moral och i allmänhet bindande lagar i Slovakien, inklusive erotiska och pornografiska bilder. Handledaren får inte sätta sin kontaktinformation i sina fotografier eller på annat sätt hänvisa till hans / hennes alternativa sätt att kontakta utanför meetnlearn-plattformen. Foton får inte innehålla en logotyp, vattenstämpel eller betygsidentifiering. Olämpligt foto, dåligt kvalitetsfoto eller ett foto som inte uppfyller dessa krav är Operatören berättigad att avvisa. Ovanstående regler gäller för att lägga till profilbilder, gäller även för andra foton och videosökningar som handledaren lägger till på servern, särskilt till profilen och till avsnittet "Foton och certifikat"
Operatören förbehåller sig rätten att ingripa och begränsa handledarens profil, blockera den eller avbryta den, utan att ge någon orsak, särskilt om det strider mot dessa villkor.
En handledare kan välja att ha ett integritetsskydd på hans eller hennes konto så att dennes profil och foto inte indexeras i sökmotorresultat, Google, Lista, Bing, Yahoo.
Om en begäran av uppsägning skickas in av handledaren och den adresseras till info@meetnlearn.com, kommer profilen att avbrytas omedelbart. Detta utesluter inte möjligheten till omregistrering
II.2 Användarvillkor för Portal Tjänsten för Handledare
Betalningen av användningen av mötesportalen Meetnlearn är återbetalningsbar.
En användare kan aktivera en av paketen, nämligen en prenumeration för perioden:
1 månad,
3 månader eller
12 månader.
När paketet har aktiverats är handledarens profil synlig, och studenter kan kontakta handledaren, men handledaren kan inte svara på en förfrågan.
Paketen debiteras enligt prislistan som gäller på inköpsdagen, den aktuella prislistan publiceras på meetnlearns hemsida https://www.meetnlearn.se/priser?backlink=luva8. Operatören har rätt att ändra prislistan när som helst och den nya prislistan gäller på dagen för offentliggörandet på hemsidan.
Handledaren samtycker till att automatiskt förnya abonnemanget (till exempel om handledaren väljer att aktivera paketet i tre månader, återupptar abonnemanget automatiskt efter tre månader efter utgången av förskottsperioden) och betalningen utförs automatiskt (avgiften laddas automatiskt till kortet). Fördelen med en automatisk förnyelse av abonnemanget är att vi garanterar Handledaren ett oförändrat teckningspris.
Handledaren ger härmed samtycke till den elektroniska överföringen av operatörens dokument (fakturor) som handledaren kan hämta på sitt konto på meetnlearn portalen och kan även skicka dem till handledaren via e-post.
Handledaren kan när som helst säga upp abonnemanget med verkan från sista dagen i förskottsperioden. Skulle en prisförändring göras under tiden kommer vi alltid att underrätta handledaren när du avbryter en prenumeration om att aktuell prislista gäller för den nya prenumerationen.
Handledare beviljas en provperiod på tre månader och i händelse av missnöje garanterar vi en pengarna-tillbaka-garanti.
Betalning av prenumerationen kan göras via:
Braintree - genom att ange kreditkortsuppgifterna kan processorn också ladda ner motsvarande belopp varje månad.
PayPal - genom att debitera det relevanta kreditkortsbeloppet.
När du kommunicerar med betalningsprocessorer har operatören inte tillgång till personliga eller betalningsuppgifter från handledaren som skickas till processorn, operatören kommer endast att få information om huruvida betalningen har skett eller inte.
Det aktiverade paketet tillåter handledaren att under sin livstid:
kommunicera obegränsat med studenterna (efter att abonnemanget löper ut, kommer kommunikationen att vara låst)
få privilegierade positioner
öka i rangordning i den mening som avses i punkt 10 i denna artikel;
lära sig online direkt genom videochatt på meetnlearn;
skicka en inbjudan till studenten att förbetala timmarna
Få rekommendationer (Handledarens profil visas med en stjärna i en sökning)
Profilen är listad som rekommenderad, visas i profiler från andra handledare som inte har aktiverat sitt paket.
En handledare kan påverka vilken plats han / hon kommer att visas i listan över alla handledare. Vi har fastställt kriterierna enligt vilka vi tilldelar en viss koefficient till varje handledare, och han bestämmer vilken ställning han / hon rankar. En förbättrad position kommer att erhållas av handledaren beroende på:
om de är nyregistrerade eller inte (Nya handledare har alltid en privilegierad plats för att hitta studenter);
hur snabbt Handledaren svarar på elevernas frågor
hur ofta Handledaren svarar på studenternas svar
hur många procent av profilen som är ifylld
om han / hon har referenser från studenter
Hur statusen är inställd (Läraren kan välja status "Jag behöver studenter", "behöver inte studenter" eller "allt OK");
baseras på intresset av studenter, t.ex. antal studenter som adresserade handledaren vid en aktuell tidpunkt, ju fler studenter som har nått eleverna, desto lägre placeringen har läraren.
Om handledaren inte är aktiv och inte svarar på studentens förfrågningar har operatören rätt att avaktivera handledarens profil (profilen är inte synlig för allmänheten men kan återställas) eller så kan profilen avbryts eftersom vårt intresse är till för att eleverna effektivt ska kunna hitta handledaren, och det är bara möjligt om vi har en portfölj av aktiva handledare.
III. Villkor för studenter
III.1 Att skapa en profil och registrering av studenter
Registrering och användning av meetnlearn-portalen är kostnadsfritt.
Studenterna måste registrera sig för att kunna använda hemsidan. Studenterna kan inte kontakta handledarna utan att registrera sig via kontaktformuläret i handledarens profil. Innan du skickar in formuläret kräver vi att studenten tar del av dessa villkor och vår integritetspolicy enligt gällande lagstiftning och bekräftar detta med att markera "Jag godkänner användarvillkoren" och "Jag godkänner behandlingen av personuppgifter i syfte att genomförande av rättigheter och skyldigheter för meetnlearn "och" Jag bekräftar att jag är en person över 16 år ", där studenten beviljar ett ovillkorligt samtycke till dessa villkor och behandling av personuppgifter. Om studenten inte samtycker till föregående mening är portalen inte berättigad att använda sig av studentens information och får då inte skicka kontaktformuläret. Vid senare registrering av studenten kräver vi inte ett upprepat samtycke.
Vid anmälan kräver vi att studenten fyller i registreringsuppgifterna eller väljer ett Facebook / Google-anmälningsalternativ och bekräftar med att markera "Jag accepterar de allmänna användarvillkoren" och "Jag går med på behandlingen av personliga uppgifter i syfte att genomföra rättigheter och skyldigheter på mötesplatsen "och" Jag bekräftar att jag är en person över 16 år ", där studenten beviljar oss ovillkorligt samtycke till dessa villkor och behandling av personuppgifter. Studenten godkänner inte den tidigare meningen, portalen är inte berättigad att använda och får inte registrera sig. Efter anmälan skickar vi ett aktiveringsmeddelande till studenten, vilket måste bekräftas av studenten, vilket innebär att registreringen är framgångsrikt genomförd.
För att skapa en profil och registrera sig, kräver vi att studenten anger följande:
Obligatoriska uppgifter:
namn och efternamn,
E-postadress,
Identifiera de ämnen där de är intresserade av att bli handledda,
Platsbestämning och / eller information om du är intresserad av handledning via Skype,
Ytterligare frivilliga uppgifter:
om han / hon är villig att pendla till handledaren, när han / hon har föredragna handledningstider, plats för handledning,
möjlighet att länka till ett Facebook, Xing eller Gmail-konto.
Studenter kan när som helst ändra sina profiler, skriva in, ändra och inaktivera förfrågningar i deras profiler, svara på handledaren eller slå på ett videosamtal.
Operatören förbehåller sig rätten att störa och ändra studentens profil för att blockera eller avbryta det, även utan att ge någon anledning, särskilt om det strider mot dessa villkor.
En elev kan ställa in integritet i sitt konto så att deras profil och foto inte indexeras i sökmotorresultat, Google, List, Bing, Yahoo, etc.
Om en begäran om uppsägning skickas in av studenten adresserad till info@meetnlearn.com, kommer profilen att avbrytas omedelbart. Detta utesluter inte möjligheten till omregistrering.
III.2 Villkor för användning av portaltjänster av studenter
En elev kan leta upp handledningsprofiler, kontakta en särskild handledare eller delta i en allmän handledning.
Kontakta handledaren direkt med hjälp av ett kontaktformulär i handledarens profil, registrering krävs inte på meetnlearn portalen, en unik länk genereras till studenten som skickas till honom via e-post och låter honom få tillgång till kommunikationen med läraren. Studenten instämmer i att studentens personuppgifter (i omfattning av hans / hennes namn och efternamn) kan skickas till de lärare som registrerats på mötesplatsen genom att skicka kontaktformuläret i handledarens profil.
Om studenten går med på handledningskravet för en särskild handledare med ett opt-in-alternativ, om den begärda handledaren inte svarar på studenten inom en timme blir begäran offentlig och kommer att visas på https://www.doucma.sk/request-on-tutoring.
På mötesplatsen kan även studenter och handledare mötas för att skriva in frågor https://www.meetnlearn.se/fragor-och-svar?backlink=luva8, tex när en elev behöver hjälp med att lösa en uppgift eller ett specifikt problem, handledarna kan svara på honom / henne. I detta fall hjälper handledaren studenten utan belöning, men detta kan göra hans / hennes profil mer synlig och mer ansedd.
IV. aviseringar
För att portalen ska fungera effektivt är det viktigt att lärarna och studenterna är aktivt involverade. Det är därför vi ständigt informerar dem om händelserna på deras portal och deras personliga profil och genom att skicka dem en påminnelse. Vi skickar meddelandet till användarna via e-post.
I synnerhet skickar vi ett registreringsmeddelande till handledarna (där de slutför registreringen genom att bekräfta leveransen av vårt registreringsmeddelande), en anmälan om webbplatsen på portalen (information om uppdateringar, förbättringar eller nya tjänster), betalningsanmälan (inköp) av ett paket) eller ofullständig betalning (övergiven kundvagn) en ny begäran om handledare eller studentrespons, en påminnelse om att studenten väntar på ett svar om handledaren inte har svarat inom en viss tid, en anmälan av en fråga, en anmälan om en inaktiv profil, ett enstaka personligt urval av offentliga undersökningar.
I synnerhet skickar vi en begäran till en student angående en ansökningsomgång, en anmälan om att skicka en begäran till handledaren eller en allmän begäran, en anmälan om att ta emot ett svar från handledaren eller en påminnelse om att handledaren inte har svarat, ett samtal för en hänvisning till handledaren, av dessa anmälningar kan avbrytas av användaren när som helst), anmälan av handledningskraven, motiverar studenterna att bli handledare, anmälan om att ta emot ett svar från handledaren, svar på en offentligt begäran.
Den registrerade användaren kan aktivera möjligheten att även ta emot push-meddelandena och bestämma vilken enhet som push aktiveringen ska skickas till. Användaren får ett push-meddelande så snart som någon skickar ett meddelande till dem. Meddelanden skickas via verktyget onesignal.com.
V. Använding av meetnlearn portalen
Operatören förbehåller sig rätten att kontrollera och få tillgång till all kommunikation mellan användarna och är alltid behörig att ladda ner (inaktivera) den i strid med god moral men med de principer som meetnlearn bygger på.
Kommunikationen mellan lärarna och studenterna sker uteslutande via meetnlearn portalen. Portalen är inte avsedd att förmedla kontaktuppgifter och Användare har inte rätt att utbyta kontaktuppgifter via portalen för att kringgå Operatörens rätt till avgift för förmedlingstjänster.
Operatören förbehåller sig rätten att blockera eventuella handledningskrav vid ett stort antal förfrågningar från samma person (spam).
VI. Undervisningsavgifter och Operatörsarvode
Studenterna samtycker beloppet av studieavgiften till handlaedaren, vanligtvis bestäms ersättningen av kursen baserat på en timmpenning för handledning.
Studenten väljer också en av betalningsmetoderna (paypal, kreditkort), vilket samtidigt ger operatören tillåtelse att skriva ut pengar från kontot.
Undervisningsavgiften betalas efter avslutad lektion i enlighet med uppsägningsvillkoren som överenskommits mellan handledaren och studenten.
Efter avslutad lektion kommer studenten att få en begäran från handledaren om att betala det överenskomna priset. Därefter debiteras motsvarande belopp från Studentens konto och Studenten får en betalningsanmälan från oss. Genom att bekräfta betalningen bekräftar studenten att han / hon håller med betalningen och inte har några reservationer. I annat fall måste studenten göra invändningar inom 48 timmar efter mottagandet av betalningsanmälan.
Avbeställningsvillkoren kan bestämmas av Studenten och Handledaren:
Strikt - om studenten avbryter en timme eller mindre än 24 timmar innan lektionen börjar eller om studenten inte kommer, har handledaren rätt till återbetalning av 100% av den överenskomna ersättningen.
Medel - Om studenten avbryter en timme innan eller mindre än 24 timmar innan och studenten inte kommer, har handledaren rätt till återbetalning av 50% av den överenskomna ersättningen.
flexibel - studenten kan avbryta lektionen när som helst utan straff.
Undervisningsavgiften återbetalas till Handledaren av Operatören. Operatören tar ut en provision från handledaren som subtraheras från studieavgiften på 15% av lärarens ersättning. Provisionen på 15% innehåller redan en giltig moms. Operatören ska utfärda och leverera den elektroniska fakturan till handledaren omedelbart efter att ha debiterat kommissionen.
Vid tillämpning av kommissionen ska Operatören överföra den återstående delen av saldot till kontot som hålls på mötesplatsen. En handledare kan betala en belöning efter varje inducerad lektion eller när som helst på begäran (till exempel efter att ha nått en viss mängd). Observera att vi behöver minst 48 timmar för att överföra pengarna.
Operatören är inte ansvarig för att skatteförpliktelserna och andra lagstadgade skyldigheter uppfylls av handledaren, i synnerhet erhållande av relevanta affärstillstånd, inlämnande av avkastning och skatteflykt, utfärdande av fakturor etc.
Handledaren ger härmed samtycke till att den elektroniska överföringen av operatörens dokument (fakturor) som handledaren kan ladda ner på hans / hennes konto på mötesplatsen och vidarebefordra dem till handledaren via e-post.
VII. Operatörs Privilegier
Operatören förklarar att han levererar Tjänsterna på Meetnlearn Portalen och kommer att ägna sig åt maximal ansträngning och professionell vård för att minimera eventuella risker som användaren kan ådra sig vid användning av meetnlearns webbplats. Operatören förbehåller sig rätten, utan föregående meddelande, att ändra, eller uppgradera Meetnlearns Tjänster. Operatören har rätt att göra en teknisk uppskjutning av meetnlearn portalen när som helst utan föregående meddelande.
Både handledare och studenter ger operatören ett godkännande enligt lagen om elektronisk handel för att skicka e-postmeddelanden som innehåller nyhetsinformation som tillhandahålls av meetnlearn-portalen (nyhetsbrev). Detta samtycke kan återkallas av användaren när som helst.
Operatören är inte ansvarig för innehållet i användarnas bidrag och aktivitet.
Operatören, i eget intresse, tar hand om referensernas kvalitet och verifikation. Men är emellertid inte ansvarig för fel eller felaktiga uppgifter från användarna.
Användare av Meetnlearn-portalen är förbjudna från att:
Använda vulgarism, fraser eller andra verbala eller teckenspråkiga uttryck, vars direkta eller indirekta mening strider mot allmänt accepterad social moral och etik
Vilseledande, osannolik eller kränkande information om en annan person;
Främjandet av våld, i öppen eller dold form, uppmana hat på grund av kön, ras, hudfärg, språk, religion, politik eller annan ideologi, nationellt eller socialt ursprung, nationalitet eller etnisk grupp.
Propagera för kriget eller beskriva grymheter eller annars omänskligt beteende på ett sätt som är olämpligt genom att mildra, motivera eller godkänna det.
I öppen eller dold form främja alkohol, alkoholism, rökning, användning av narkotika, gifter och prekursorer eller för att mildra följderna av användningen av dessa ämnen,
Äventyra mindreårigas fysiska, mentala eller moraliska utveckling eller störa deras mentala och emotionella tillstånd
Distribuera eller främja barnpornografi;
Främja politiska partier eller dess företrädare i öppen eller dold form.
Främja din egen webbplats och kontaktuppgifter i profiluppgifter, bilder eller refererade referenser;
Se alternativa sätt att kontakta Meetnlearn;
Använd Meetnlearn på ett sätt som kan skada, ändra det visuella utseendet, störa koden på sidan eller överbelasta den här sidan.
Operatören förbehåller sig rätten att placera användaren på portens svarta lista som indikerar att han / hon har brutit mot någon av användningsvillkoren, sådan åtgärd kan återspeglas i meetnlearns sökpositioner eller annullering / blockering av profilen.
Operatören förbehåller sig rätten att ändra dessa villkor, så länge som sådana ändringar krävs enligt lagändringar, operatörens tekniska alternativ eller andra omständigheter som kommer att uppstå av operatörens behov. Om en ändring av villkoren ändras erkänner användaren och godkänner att den senaste versionen av villkoren är giltig och effektiv. Meddelande om ändrade villkor och länk till de aktuella villkoren kommer att publiceras av Operatören på meetnlearn portalen. Användaren har rätt att känna till de användarvillkor som råder när som helst på https://www.meetnlearn.se/villkor?backlink=luva8. Om användaren fortsätter att använda portaltjänsterna efter det att dessa ändringar trätt i kraft, anses de vara överens om ändringarna i villkoren utan förbehåll.
VIII. Vårt ansvar
Operatören garanterar inte att Användaren kommer att hitta en lämplig person för handledning, och har inte heller någon garanti eller ansvar för detta, kvaliteten och omfattningen av handledningen. Om studenten har reservationer om kvaliteten på den tillhandahållna tjänsten (handledning), måste han / hon kontakta den givna handledaren, och meetnlearn ansvarar inte för bristerna i den tillhandahållna tjänsten. Operatören är inte ansvarig för noggrannheten och fullständigheten av den information som tillhandahålls på webbplatsen och ger ingen garanti för användningen av sådan information för alla ändamål.
Den högsta gränsen för vårt ansvar gentemot Användaren för skadestånd som uppkommit i samband med överträdelsen av vårt förpliktiga ansvar är begränsad till Tjänstens totala kostnad.
Användaren har rätt att begära fel i den Service som tillhandahålls eller kan anmäla skadan till operatören enligt lagen 40/1964.
IX. Tvistlösning
Eventuella tvister ska lösas genom ömsesidig överenskommelse.
Om konsumenten inte är nöjd med hur Operatören lämnat sitt klagomål eller anser att Operatören bryter mot sina rättigheter, har Konsumenten rätt att kontakta Operatören för en tvistlösning. Om operatören som svarar på föregående mening svarar eller underlåter att svara på en sådan begäran inom 30 dagar från det att den skickats till konsumenten, har konsumenten rätt att lämna in en alternativ tvistlösning enligt bestämmelserna i lagen. 391/2015 om alternativ tvistlösning av konsumenttvister och om ändring av vissa lagar. Det behöriga organet för alternativ tvistlösning med operatören är Europeiskakonsumentcentret, som anger en leveransadress, e-postadress eller telefonkontakt till en ADR som är behörig att lösa tvisten. Konsumenten har rätt att välja vilken av dessa alternativa tvistlösningsenheter som ska användas. Konsumenten kan använda plattformen för tvistlösning online för att lägga fram ett förslag till ett alternativ till sin konsumenttvist som finns på http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Möjligheten att väcka talan inför tribunalen påverkas således inte.
X. Cookies
"Cookies" är små textfiler som lagras i användarens terminalapparat eller dess minne. Med dessa filer på vår webbplats kan du registrera din besöksinformation, dina webbläsarinställningar, det språk du föredrar och mer information, så att ditt framtida besök på vår webbplats kan vara mycket snabbare och mer relevant för dina intressen. Utan cookies skulle det vara mycket mer komplicerat att använda vår webbplats. Dessa filer hjälper oss att skräddarsy vårt erbjudande till dina behov.
När du besöker vår webbplats kommer du att bli informerad om att vi använder cookies som en del av tillhandahållandet av Tjänsterna och att du samtycker till att använda dem genom att fortsätta besöka webbplatsen. Om du inte samtycker kan det hända att vissa delar av vår webbplats inte visas korrekt, men det blir inte mer komplicerat för dig, och du kan inte se ett serviceanbud som passar dina behov.
Användning av cookies innebär inte nödvändigtvis att du utlämnar din personliga information, men om du lämnar ut din personliga information (till exempel för att tillhandahålla tjänster) kan din personliga information kopplas till informationen som finns i cookies, men bara för att förbättra våra tjänster för att bättre passa dina individuella behov. Vi skyddar naturligtvis dina personuppgifter i enlighet med sekretesspolicyn, som finns tillgänglig på https://www.meetnlearn.se/integritetspolicy?backlink=luva8.
XI. Slutbestämmelser
Dessa villkor träder i kraft den 25.05.2018.
Eventuella ändringar av dessa villkor träder i kraft samma dag som de offentliggörs på webbplatsen www.meetnlearn.com